tirsdag den 1. april 2014

Dagens undervisning, æstetik

I dag har vi arbejdet med æstetiske udtryksformer.
I vores opgave arbejder vi æstetisk med de digitale medier. Det gør vi ved at oprette en hjemmeside.
Æstetikken ser man i den måde hjemmesiden er bygget op på som helhed. Æstetikken er vigtig at have for øje i vores produkt, da det er et fokus på modtagerens oplevelse af produktet. Vi har som skabere af produktet, interesse i at modtageren har lyst til at bruge det, og derfor skal vi have et fokus på æstetik. Vi vil bruge farver, billeder og opsætning til at skabe et modtagervenligt rum med relevans for vores emne og målgruppe. For at reklamere for hjemmesiden, vil vi fremstille plakater, foldere og T-shirts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar