Jeg har kigget på jeres fine hjemmeside. den er flot og veldisponeret. Interessant billede. Dog kunne jeg ikke finde ud af hvad man skal gøre for at deltage? Der er ikke en knap som skriger - KLIK HER FOR AT DELTAGE. Mh anna
Hej Anna... Vi har nu oprettet et ekstra faneblad kaldet "KLIK for deltagelse" derudover står der under vores planlagte arrangementer at man skal huske at tilmelde sig.
Jeg har kigget på jeres fine hjemmeside. den er flot og veldisponeret. Interessant billede. Dog kunne jeg ikke finde ud af hvad man skal gøre for at deltage? Der er ikke en knap som skriger - KLIK HER FOR AT DELTAGE. Mh anna
SvarSletHej Anna... Vi har nu oprettet et ekstra faneblad kaldet "KLIK for deltagelse" derudover står der under vores planlagte arrangementer at man skal huske at tilmelde sig.
SvarSlet